love

ibland är det bara jobbigt med människor som bara försöker hitta någonting att klaga på. Var glad gott folk och ta allt med en nypa salt. Jag har verkligen varit en person som brytt mig i allt möjligt och alltid trott att det bästa är att lägga sig i och på nått vis försöka ge min åsikt eller tycke i allt möjligt. Men med åren har jag verkligen lärt mig av mina misstag. Det bästa är att alltid tänka positivt och ta allt med en klackspark och jag tycker faktiskt jag lyckas rätt bra med det nuförtiden :D

Dessutom har jag blivit lite kär, här är han!


Passar alldeles utmärkt att vara småkär i en kändis då vet man att man kommer lycka hålla det på avstånd :p. Ett förhållande just nu är långt ifrån det jag vill, Jag älskar verkligen att vara ensam och bestämma över mig själv. Helt underbart skönt så förhoppningsvis fortsätter jag så ett bra tag till ;)


Nu ska jag lägga mig framför ett avsnitt one tree hill och sen sova, imorgon är det återigen en dag på avd 61 och sen blir jag lång ledig :D
sweet dreams!


KOMMENTARER


Det är ju förtusan JW från snabba cash!

2010-02-04 // 16:26:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: