Kan inte bli bättre

Idag har det varit alla hjärtansdag. Jag gillar den dagen då man har en pojkvän,  Vilket jag har haft varenda år sen jag var 14 :p. Det påminner en att ta vara på den man älskar. Men iår är det helt annorlunda, jag har inte märkt av den här dagen, inte insperats att skaffa pojkvän eller gråtit att jag är singel heller. Men bara för det så betyder det ju inte att jag inte älskar, det gör jag. All kärlek till mina vänner och min familj! :)

Och tack igår till alla er som var på min inflyttningsfest, ni är great och gjorde festen till det :D





Utan er vore jag ingenting. Ni är mina bästa vänner och jag älskar er av hela mitt hjärta. Jag hoppas ni vet om det


KOMMENTARER


puss snygging!! :D

2010-02-15 // 12:06:01
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: