hjärta utlandet.

jag tror jag blivit sken-fara-utomlands-snart :p. Alla har väl hört talas om skengravid då man vill och tror att man är gravid så mycket att kropppen till sist börja bete sig exakt som att du vore det. Jag har nu sen jag och maria var till bulgarien juni-07 velat fara utomlands igen. Men det har aldirg blivit av på grund av olika anledningar. Antingen har det varit jobb, skola, pengar eller sällskap som satt stopp för det hela. Nu är jag iaf så sjukt sugen att det är de enda jag kan tänka på. Jag har varit på stan och köpt sommarkläder, solar solarium och kollar efter utlandsresor varje dag. Nu har de till och med gått så långt att jag går runt i mina jeansshorts här hemmma och längtar ;P Men sköna är dom iaf :D

Så fort jag får möjlighet kommer jag åka, iår ska det fan bli av. Med eller utan någon... Förhoppningsvis MED någon! :D


Förlåt att jag är tjatig men det är det enda som är i min skalle just nu även fast det borde vara den där rapporten som ska vara klar klockan 8 imorgonbitti. Håll tummarna för just nu ser det inte så ljust ut i vanlig ordning :p


puss på er!


lite brun blev jag ju faktiskt :)

Dagens outfit ;p

redo att plugga ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: