: )

ingen sömn inatt. Blev klar med rapporten eller lämnade in den iaf kl 7.30. Sen bar det av till skolan vid 8, föreläsningar till lunch. Efter det drog jag hem och städade eftersom det såg rent ut sagt förjävligt ut. Haha. Vid 14 besiktades lägenheten i Gammelstan och jag klarade det galant, han tyckte det var mycket fint :D Tog hand om mitt diskberg och skurade efter det och var precis klart efter fyra då Sofia dök upp. Vi begav oss och handlade och lagade en god wok sen har vi bara suttit här framför OS och tagit det lugnt, ätit blodapelsin och jag hann med en kort liten powernap där vid 21. Nu har vi båda duschat och börjat göra oss ordning för natten.
Trevligt med lite sällskap må jag säga.

Imorgon ska jag till Kim i boden och vi ska utnyttja våra presentkort på en timmes massage ;D


Kommer bli en toppen vecka!
pussssss och godnatt :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: