enformig vardag

Jag har alltid klagat på bloggar som skriver exakt samma saker i sina bloggar. I stort sett alla bloggar jag läser kan man i förväg oftast veta vad de skriver om. Antingen handlar det om skolan, jobbet, boendet, resor, kärlek osvosv Jag är inget undantag. Vi är enformiga och tråkiga. Men antagligen är det väl så vardagen är.. Här får ni än en gång ett likadant inlägg, haha!

praktiken går hur bra som helst, min handledare gillar mig och jag gillar henne så det är väl toppen! :) Hon har redan försökt få mig att både sommarjobba och komma i t6 på slutpraktik dit, hon har till och med redan varit och pratat med chefen ;D haha. Igår var Sofia hit och bodde med mig en dag, vi lagade min morbrors fruktansvärt goda kycklinggryta och surrade om allt möjligt, mys! Jag gillar att vara stand-in-sambo åt mina vänner ;)

Imorgon blir det in till stan med Doofie och Empo :) Jag ska försöka hitta mig nå nytt till ihelgen och sen kanske vi hinner med en lunch, hopppppas!



Nu blir det sängen snart men först lite kvällsfika tror jag, trots att jag är lite bekymrad över mitt blodsocker. Det är alldeles för högt, eller för högt iaf.
hejsvejs, puss och godnatt!




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: