16 februari 2010



igår var jag till min fina lilla söta rara bror som typ blivit stor, eller inte riktigt men snart. Nästa år är han ju faktiskt myndig! :p
Vi såg film, åt varma mackor och chillade. Sen sov jag över där och tog sovmorgon till  tio innan jag steg upp och snodde lite fika och tog hand om hans disk. Vid elva begav jag mig hem igen. Nu är jag iaf redo för min näst sista dag på avd 61, iaf för den här gången. Känns riktigt tråkigt! Jag vill fortsätta, låt mig vara klar och få bli den där sjuksköterskan nån gång, haha.

Till helgen blir det plugg och städning. Sen är det bara längta till nästa torsdag då vi tar flyget till huvudstaden :)





sen kan ju vårvädret fortsätta så här, man blir så glad när solen skiner! ;D




KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: