trevlig helg

det var längesen jag haft en sådan bra helg som just denna helg. Den började egentligen redan på torsdagkväll eftersom jag var fri från skola på fredag :)

Kent kom ner och vi julpynta, laga mat, fikade, såg film och svamla. Det var riktigt trevligt att få lite egentid med Kent för det händer alldeles för sällan.
På fredag fick jag umgås med båda mina bröder, vi julhandlade och nu har jag bara en julklapp kvar :D På kvällen när dom åkt hem gjorde jag mig redo för fest. Hämtade upp Martin och begav mig till Magda vilket är en standard nuförtiden :)
Där blev det förfest med trevligt folk, drog på allstar en sväng och sen vidare på efterfest hemma hos mig :)
På lördag bestämde vi oss för att inte dricka. Istället tog vi tag i Magdas tapetsering och på riktigt kan jag inte förstå hur något så tråkigt kan bli så roligt? Det var en upplevelse minst sagt och även fast det många gånger kändes hopplöst så lyckades vi. Dock fick Jonas komma dit och hjälpa oss en aning på kvällen men det mesta klarade vi själva :)
Idag har vi färdigställt alltihopa, sålt magdas bil, ätit tacos och färgat mitt hår. Magda är en underbar vän och jag är så glad att vi grävt ner stridsyxan och hittat varandra. För det finns inte en enda stund då jag inte har kul i hennes sällskap.



Nu ska jag bege mig i säng och sova gott för imorgon är det föreläsningar hela dagen lång och sen kommer mamma på besök :)
NATTI!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: