glöggat

Ihelgen har det då glöggats för fulla muggar. Men nu ska jag inte dricka på ett tag. Nästa helg ska jag iväg till skellefteå och bo på hotell med min familj. Förra året var vi här i luleå helgen innan jul. Vi bowlade, spelade julklappsleken, åt gott och hade det mysigt. Jag hoppas på en lika trevlig helg denna gång :)
Vi firar liksom julen i förväg då inte hela familjen är samlad på självaste julafton..

Ikväll har Maria och Johan varit förbi, vi åt marängsviss och sen kom Magda hit med middag till mig. Vi har kollat film och surrat, underbart att bakishänga med någon. Nu är det luciavaka men jag tänker nog krypa ner i sängen och se lite one tree hill eller nå. Synd att man är gammal nuförtiden och alla har plikter i vardagen att ta hand om.

nåja vi hörs! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: