det går för fort!

tiden räcker fan inte till. Jag borde städa och laga mat dessutom måste jag bli klar med rapporten idag men än har det inte blivit mycket gjort. Jag vet egentligen inte varför jag skjuter upp det eller varför alla grejer som måste göras tar så mycket längre tid... Hursomhelst ska jag då förbi bjärka nu en sväng sen plocka ihop lite här sen jäääävlar.

Julen har varit fin, jobbat, dansat och umgåtts med familj och vänner. Bättre än så kan det ju faktiskt inte bli :)  På torsdag åker jag ner till luleå igen, nyårsafton kommer spenderas där med min sköna böna magdalena, vi ska laga trerätters och sen får vi se vars det bär av och vem som kommer fira det med oss. Men det blir nog bra hursom, det brukar det bli :)


CHAAAAA!


jag idag


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: