23 December

jag borde verkligen slå in massa julklappar nu men det känns som att jag tar det senare ikväll/natt för nu ska jag snart och jobba, på ganska precis 20 minuter..
Dessutom kommer både Therese och Magda hem ikväll så då får jag med mig nån som sällskap kanske :D

Igår bakade jag och mamma lite julgott, knäck, chokladsaker och mjuk pepparkaka. Ikväll när jag kommer hem ska vi klä granen. Det känns ganska svårt att förstå att det är julafton imorgon men det kan ju bero på att det inte blir något särskilt för min del. Jobbar kväll så vi äter lite julmat innan vi börjar jobba sen blir klappöppningen på kvällen med mamma, pappa, kim och farmor. Väldigt lugnt alltså.



Nej nu ska jag kila
god jul!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: