lulekalaset

kanske dags för en uppdatering. Minns inte ens sist jag skrev men tror väl att jag nämnt något om pdol kanske? Iaf så är även lk över och det brukar också betyda resten av sommaren. Nu är det dags att bli höst så man kan mysa ner i soffan med någon trevlig själ, tända ljus, dricka vin och lyssna på deppmusik. Om inte med någon så alldeles själv, det går egentligen precis lika bra :)

Nu har jag två helger kvar att jobba samt två kompletteringar att fixa till innan jag tar en veckas semester, sen är det bara att sätta igång med all skola. Hoooja ett år kvar sen kan man kalla sig själv för sjuksköterska. Känns väldigt sjukt att det bara är en tredjedel kvar av hela utbildningen, att jag har sista året kvar med mina fina tjejer och att nästa sommar kommer jag förhoppningsvis vikariera för en sjuksköterska med massa ansvar. Det känns verkligen läskigt om än förbannat skoj :D

Lulekalaset iår var iaf mycket lyckat även fast jag lyckades få en rejäl stukning på foten vilket resulterade i att jag fick sitta på akuten i 4 timmar samt att hoppa runt på kryckor hela kvällen. Som tur var hade jag flera fina killar omkring mig som bar på både mig och mina grejer så jag ska inte klaga :).
Kan nog lätt säga att det varit den mest händelserika helgen på hela sommaren om inte året, kanske till och med någonsin ;p. Från skador, sjuka sovplatser och uppvaknande, missförstånd, skrik från balkongen, massvis med skratt, historier, skämt, taxiresor, öltält, mat, folk m.m. Bästa lulekalaset hittills, LÄTT :)


Idag har jag, Kent, Carita och Henrik gjort en smörgåstårta, riktigt god blev den. Sen blev det en ragg på byn med mina bröder i vanlig ordning. Nu ska jag sova för imorgon ska vi en sväng till jokkmokk och om jag orkar ska jag baka limpa och städa mitt rum. Sen blir det kanske grillat till kvällen. Fin dag alltså :)

godnatt




          


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: