3

iveckan har det blivit en massa roadtrips och jag har glömt ta med mig kameran varenda jävla gång, mycket irriterande! Kameran på mobilen är ju tyvärr inte alls bra :(.. Men i mitt minne var det fint, haha :p
Igår  var jag, kent och niklas till laxholmen och åt en laxmacka mycket god och trevligt, tråkigt nog så regnade det bara när vi var där den dagen, hade vi kommit tio minuter senare hade det var toppenväder. Sen var vi en sväng till harads också för lite mjukglass :).

Nu sitter jag här på kökssoffan och lyssnar när kim, petter och grillen svamla. Snart blir det ännu en natts jobb och jag hoppas den är lugnare.

Här får ni två fina bilder från helgen..





KOMMENTARER


Hej!

hur mår du :)?

2010-08-06 // 23:43:06
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: