Tisdag

vet ni en sak, snart är det sommar och jag har beställt ett pass. Vem var det nu som skulle med utomlands? :)

Har precis blivit klar med kontexten till uppsatsen eller så gott som, ska kolla igenom den ikväll igen snabbt innan jag skickar vidare den till Sofie. Kanske kommer på nå nytt viktigt ikväll på praktiken. Kanske man till och med hinner ut på en promenad innan man ska iväg? Hade varit toppen, synd bara att solen verkat gått i moln för nyss strålade den som satan :p

Två saker till jag har hittat min laddare till min kamera här för någon dag sen (den har varit borta väldigt läääääänge) och igår gjorde jag, mamma och pappa en supergod sallad med vitt vin till. Vardagslyx och himla mysigt.


:)


 
  


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: