nykterist javisst!

jag ska inte dricka en droppa alkohol på länge (ihelgen åtminstone). Det finns nämligen inge annat jag kan skyllla på när jag går upp på det här viset. Kan möjligtvis bero på att jag vistas hos mina föräldrar och jag börjar komma upp i åren och för falla. Nu blir det att gå på diet och träna sista månaden in för sommaren. Det kommer inte göra under men går jag ner till min normalvikt är jag mer än nöjd.

Praktiken rullar på som vanligt, det kan inte bli annat än det när man har en bra handledare :) Imorgon går jag kväll och ska försöka hinna förbi obsen och kolla till farfar. Han är nämligen dålig, eller han verlar på bätttringsvägen men i måndags var det trist att se han.. Men vårt kött och blod är segt så det ska nog inte vara nån fara.

Nu ska jag se andra avenyn innan jag somnar.
godnatt :)


KOMMENTARER


Du är fin vännen! <3

2010-04-23 // 19:21:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: