jiiha!

Tillbaka till verkligheten. Ihelgen bestämde jag mig för att följa med till stugan och enbart ta det lugnt. Jag har verkligen inte haft en lugn stund på mycket länge och i veckan har jag känt att min kropp varit nära att säga ifrån. Jag behövde det helt enkelt. Dessutom har jag inte haft nå batteri i min mobil så jag har varit helt och hållet bortkopplad från civilisationen :) 

Vädret har iaf varit toppen, jag har umgåtts med trevligt folk )lite nytt dessutom), kört massa skoter, solat på renskinn och fiskat. Egentligen borde jag vara där mer, köra skoter mer. Jag älskar det faktiskt, otroligt härligt är det :)
Nu är säsong snart över men nästa år ska jag absolut ta mig mer tid till det.

Idag har jag fått lite panikkänslor över skolan och denna kurs. Ibland tror jag faktiskt att tanken är att se hur många som klarar av detta utan magsår och utbränning. Jag är ingen superwoman, jag kan inte stanna tiden eller klona mig. AAAAH det känns verkligen sjukt jobbigt hur detta ska gå????

Fortsättning följer imorgon, nu ska jag sova!
Godnatt


KOMMENTARER


Åååh lät som en härlig helg! :) Och du är jätte duktig sötee! :) Du kommer att klara det! <3

2010-04-12 // 00:09:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: