Glad påsk

Hej. Shit nu var det faktiskt längesen. Ännu mer längesen jag skrev ett glatt inlägg. Jag har varit i en liten svacka men nu är jag på topp igen. Jag hatar att ha en konflikt med någon i min familj och när jag har det blir jag rätt nere, speciellt när det ska vara så svårt att förstå. Hursom så är jag en känslofylld människa lika så min familj, och vet ni? Jag älskar det! likgiltiga tråkiga relationer kommer aldrig vara nå för mig. Bråk och diskussioner leder ofta till någonting bra och slutar allt med lot of looooove ;D hehe. För det behöver man ju inte tjaffsa om onödiga grejer, men ibland är det faktiskt viktigt att ventilera sig och den som inte tycker det har fel.

Igår for jag till stugan och hann träffa mina små kusiner en sväng, hann till och med ut en skotertur idag innan jag var tvungen fara hem och jobba. Kanske beger mig dit igen på söndag kväll för en snabbvisit. Ska fundera på det där nån dag till.

Ikväll är det lugnt, ska ta och äta lite kvällsfika och slänga mig i säng, börjar 6.45 så det är väl lika.



Jaja glad påsk! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: