raderade en del

raderade just halva inlägget, det kändes inge bra att skriva det när jag egentligen inte har någon aning vilka ni är som läser det. Vilka är ni? 
Så jag lämnar det, iaf för den här gången.


Idag tog jag och Sofie en lunch inne i stan, äntligen fick jag testa salladsbuffen som jag tänkt så länge. Och den var riktigt god. Dyr men god! :) Sofie är så bra på att lyssna, trots att jag ibland sitter och tjatar om samma sak i minuter, timmar, dagar, månader och egentligen år så lyssnar du ändå alltid. Du säger alltid nånting bra efteråt. Nånting vettigt. Aktivt lyssnande, jomenvisst! Du kommer bli världens bästa sjuksköterska :)

Resten av dagen har bestått av en hel del tvättande, masssor av tvätt var det och fortfarande är det kvar en del. Bokade morgontiden imorgon så ska försöka ta mig upp till åtta iaf och slänga in det sista och hoppas på att mina kläder fortfarande hänger kvar där nere imorgonbitti.

Jag har lagat en fläskpannkaka till mig och petris och sen har vi chillat framför tvn, idol, andra avenyn och sweet home alabama blev det. Nu sover flickebarnet och jag ska väl ta tag i min otroligt fina och underbara bok; kent - texter om sveriges största rockband. Det går verkligen inte förklara hur allt dom säger får en att må, en bra känsla bara helt enkelt. Ni tycker säkert att jag överdriver´. Det hade jag tyckt om någon hade sagt så om nått annat band. Men faktiskt, jag överdriver inte alls.


Äh nu måste jag sluta innan jag blir djup på varenda liten pinal som sveper förbi mina tankar just nu. Men på natten just innan jag ska sova, blir jag så djup. Sov aldrig med mig.


slutligen godnatt.




KOMMENTARER


Tack du fina! =) du är underbar!

2009-09-09 // 16:52:11
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: