sämst jävla fredag

fan vad less jag är. Det är fredag och jag har fortfarande allt kvar att göra på hemtentan, den kommer fan aldrig bli klar. Så fort jag sätter mig vid den har jag fan ingen aning vart jag ska börja.. Det känns bara så jobbigt!

Sen att det visade sig att vi måste göra om webbtentan för att idioterna råkat göra den så man såg rätta svaren efteråt och iochmed det menar dom att man kan ha gett svaren till sin övriga klasskamrater. Jag har fan verken gett eller fått nå svar. Jag fick ett poäng över G och jag vill fan inte gör om den, det tog flera timmar ju! Flera timmar, helt i jävla onööödan!!

Imorgon är det beat på stuk och jag lär ju knappast kunna vara med på det. Det här suuuuger!! Det suger så satans jävla hårt. Idag hatar jag mitt liv, men bara idag. Jag vill bara gå och gräva ner mig. Världens sämsta fredag SÅDESÅ


jag är jävligt arg och less just nu. Får väl återkomma när det blivit bättre...
ha en så jävla bra helg, för det lär ju inte jag!!

sug








KOMMENTARER


Therese

Du är söt när du är arg ;)

2009-09-18 // 17:29:31

jag är med dig i skiten... :P

2009-09-18 // 19:52:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: