överlägsna, dryga, världsbäst!

Jag har en vän som är bäst på att peppa mig, TAGGA mig! Han får mig liksom att känna att livet är så jävla bra. Det går inte riktigt att förklara varför men det är bara så.
Det är så jag känner när vi pratar. Vi känns så överlägsna. Bättre än hela världen och ibland kan det var skönt att känna så. Vi blir som smått dryga, men det får man vara om man kan hålla det på en sån nivå som vi gör det :D Vi gör det på ett ironiskt sätt med en gnutta allvar :)



Ikväll har jag varit hos Sofia, ojaaa deras lägenhet är jättefin. Jag älskar att surra med Sofia, våra munnar går liksom i  ett! haha. Jag har verkligen världens bästa vänner!

Imorgon blir det kanske jokkmokk, ska visa upp min bil på besiktningen och umgås med therese, bara jag tar mig upp och inte är allt för slö och snål.
jaja godnatt :)



 

Här har ni en förklaring på våran överlägsenhet. Allt han säger är bara för skönt, haha!
Vi
är inte gamla, vi är idyller, förebilder för dagens tonåringar.Tjejen som alla tonårskillar vill ha, tjejen som tjejerna vill va. Killen på alla tonårstjejers läppar, på alla tonårskillar hatlista. Det är vi


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: