ont i halsen

AAAAH vad händer? Någon av grannarna i huset har dunkat musik helaaaa kvällen! Inte för att det stör mig särskilt mycket egentligen, men man börjar ju fundera om det är fest på gång eller vad som händer :p

Har börat bli sjuk. Eller jag har sjukt ont i halsen, rethosta. Det är värst på kvällarna. Så här har det varit hela sommaren till och från, jag fattar inte, jag är inte snorigt eller nå i övrigt bara halsen som tar stryk. Varför ger det sig aldrig?

Hade tänkt bli klar med hemtentan idag, men just nu ser det mörkt ut. Helst av allt skulle jag bara vilja lägga den åt sidan och aldrig mer ta upp den..

Tänkte se idol men somnade tio min innan det började, lyckat Kajsa!





ska väl sova på en stund, det vore nå va?
haha hejdå

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: