luuugnt!

Mm någon har hackat sig in på min blogg och skrivit nedanstående inlägg, undra vem det kan vara?! ;P

Jobb idag, hunnit med hälften så nu ska jag strax iväg och fixa andra hälften :) Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Bestämde mig för en lugnt kväll igår. Therese kom ner och vi gjorde marängsviss och kolla idol, surrade och drog en ragg. Var förbi långgatan 17 och surra lite med micke, carita, henrik och simon innan dom drog till jokkmokk. Sen kika vi läget på byn en sväng. När vi kom hem hit igen hade Kim, Petter och Joel kommit hit så Kim bad mig göra en blåbärspaj och snäll som jag är fixade jag det, halv ett på natten! :P haha

Therese for hem och jag fick höra herrans mycket svammel innan det var sängdags. Jag och bror slog på en filmrulle och somnade gott... En sån där skön, lugn och nykter fredag. Egentligen är ju såna dagar jag rakt igenom! :)

Men nästa helg blir det nog ändå fetfest igen, jag och Emil ska äga stuk, som vi alltid gör, vi ägeeeeer!! ;D


hejsvejs

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: