kentkentkent

jag har börjat läsa kent boken igen, eller egentligen har jag aldrig läst igenom hela. Så nu har jag börjat om och kommit en bra bit på vägen. Det är så många minnen, det är vertkligen världens bästa texter. Kents låtar har hjälpt mig, gett mig insikt, fått mig känna mig starkare, gått vidare, kämpa vidare, vägra ge upp eller bara gjort mig glad igen.. Texter betyder så mycket för mig när jag lyssnar på låtar, det är det som gör låten. Är det en bra text spelar det egentligen ingen roll att sångaren är urkass och musik låter skit. Jo lite kanske men bara lite! Men kent har verkligen allt, musiken äger, jocke bergs röst är underbar och resten av bandet spelar som gudar. Det är så mycket energi och texterna dom äger, dom är så poetiska och jag känner igen mig i varenda en!

Så nu har jag kent maraton
utan dina andetag fick jag till och med av en kille en gång i tiden, underbart vacker
 




Nu ska jag ta och städa och dona här i lägenheten.
ses!


KOMMENTARER


Nästa turné då jäklar :) Du, jag och Maria?

2009-09-04 // 09:25:41
Anonym

absolut, jag alldeles jättepå!! :D

2009-09-10 // 08:55:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: