hej luleå

Nu är jag tillbaka i gammelstan igen, min fina lilla tvåa :) Som förtillfället inte är så fin eftersom den är väldigt dammig och stökig. Hade tänkt ta en storstädning idag efter skolan, men eftersom min rygg var helt förstörd när jag kom hem så la jag ner den tanken. Råkade sova i 1,5 timme men sen var det iaf någorlunda bättre i ryggen. Vet inte om det beror på allt bärande igår eller det faktum att jag inte suttit sådär länge på flera månader. En sak vet ag iaf och det är att hursomhelst så är min rygg förjäkla dålig och svag som inte klara av det, vardagliga grejer. Om tio år lär jag ju vara invalid :p

Har iaf gjort räkningarna nu så nu är man 6000 kr fattigare, hittade också ett brev från luleå energi där det stod att jag var tvungen välja ett nytt elavtal och att dom ville ha in det senast 25/8, OOOOPS! Avtalet skulle börja gälla 1/9 ännu mer OOOPSSS! Så nu får vi väl se om jag blir helt utan el eller vad som händer, för just nu har jag egentligen inget elavtal överhuvudtaget!



Nej nu ska jag kila ner i min renbäddad säng och mysa!
godnatt mina vänner

 
hejdå vuollerim            hej luleå :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: