hallå! :)

Nu är det bara att lägga i högsta växeln för att hinna bli klar med hemtentan, jag är verkligen ALLTID i sista sekund. Det är fan inge bra, men konstigt nog brukar jag ändå alltid lyckas klara det på nå vis!

Igår var det utgång, himla skoj! Vi spela jag-har-aldrig och ölspelet. Jag lyckades då bli full :p Drog på stuk ganska tidigt och tur var väl det för jag blev lite för full, började må dåligt och ringde en taxi när jag precis skulle till taxin lyckades jag tappa telefonen i toaletten. Så nu är den stendöd! Hittade en gammal sonyericsson utan laddare men så tur var kom Robert hit med en laddare åt mig plus min gamla nokia telefon. Funderar på att byta till nokian för där finns åtminstone några av mina nummer, resten har jag i den stendöda telefonen :( 

Vi försökte få upp den för att tömma den på vatten men det gick inge bra, så nu får den vara som den är. När jag kommer hem till vlm kanske pappa har nån minimejsel som jag kan få upp den med :)



Nåja nu ska jag sätta igång!
pussssss :)





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: