fullrulle

fullrulle hela helgen. Ifredags fick jag skynda mig från luleå vid tolv för att hämta upp kim i boden, sen när vi kom till vlm var det bara byta bil och fara till urtimjaur för att hämta upp några tappra skogsmullar ;) Sen fortsatte vi till porjus där dom hade bilen, åt lite på grillen där och sen begav vi oss hem. Var väl hem där efter 18. Sen blev det ju som sagt massa snask och trevligt sällskap :)

Igår jobbade jag hela dagen. När jag kom hem vid nio gjorde jag och mina bröder varma mackor och kollade massa youtube klipp främst idol, haha. Vid midnatt gick jag över till micke där det var party, surrade lite med alla fyllisar, åt torrkött och drog en snabbragg med mike. Gick hem och la mig vid 2.30. Var gode trött imorse då jag skulle upp :p
6.15 kom min otroligt smarta katt och väckte mig. Väl uppe insåg jag att kim fortfarande inte var hemma, så som den ansvarsfulla syster man är var jag ju tvungen ringa och eftersöka honom. Det visade sig att festen vid det här laget ännu var igång, haha. Medans jag var på toa och gjorde morgonbestyren gick mongot in och snodde min bilnyckel. Enligt han själv hade dom tänkt sova i den?! :p Förstår inte riktigt deras tanke eftersom dom visste att jag skulle och jobba på en kvart, haha.

Nåja pojken sover än och jag har lång rast. Det är kallt som fan här så jag tror jag ska slänga mig i en dusch. Sen tänkte jag väl göra nått besök, fick ett sms av martin att han återvänt så blir nog han. Annars blir det nog bror eller sofia och simon, har nog inte riktigt bestämt mig än.  :)




Det här var nog det roligaste idol klippet genom tiderna, hahahaha jag dog igår av skratt!

 

puss!


KOMMENTARER


Maria

Haqhahah, jag har skrattat hela dagen. hahahha. jag måste se det igen !

2009-09-13 // 15:14:41

hahaha jag vet, jag har sett den miljoner gånger snart ;D

2009-09-14 // 00:05:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: