Fin dag idag

Fin dag idag. Webbtentan är avklarad och nu ska jag sätta igång att fixa det sista på hemtentan så man kan lämna in skiten :)

Imorgon beger jag mig till kära lilla vuollerim för att arbeta lite, sen ska jag hinna umgås med mina fina vänner och min fina familj :) Blir nog en bra helg. På lördag efter jobbet får jag se om jag återvänder hit för att hinna med Olle och Emils födelsedagsfest, hade ju varit skoj! Men vi får se, beror på hur taggad jag är :)

Har hunnit prata med maria i en dryg timme, hon kommer hem snart kanske, wioooo! :D
Sen ringde mor och far så jag kopplade ihop samtalen så vi satt och surra ett tag, najs. Jag gillar mina föräldrar, dom är rätt roliga ;p haha

Ska väl hinna städa lite till idag, packa och så vidare
Sen ikväll blir det film om jag hunnit göra alla mina sysslor :)

Livet leker!
TJOOOO


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: