jag trivs! :)

Arbete hela dagen till 16.30 sen var jag gode slut. Har hostat hela dagen, ibland så jag velat spy! Så trots att jag var riktigt sugen på partyt så insåg jag mina begränsningar och höll mig hemma.. Jag ska bli frisk innan jag hamnar med feber och allt helvete. Sist var jag helt död och då hade jag iaf en pojkvän som tog hand om mig. Idag är jag ensam och ska klara sånt där själv :p.
Inte för att jag ska klaga, jag trivs faktiskt som singel även fast jag aldrig trodde jag skulle säga det.
Jag har mått mycket bättre och varit mycket gladare de senaste månaderna, och det blir bara bättre :D Men beror ju på vad man gör det till också. Jag menar hade jag varit i ett bra förhållande hade jag väl mått ännu bättre än vad jag gör nu. Eller vem vet? Återstår väl att se så småningom, när det känns rätt. :)

Jag kan inte för mitt liv förstå mig på dom som skyndar sig in i ett förhållande, det bådar aldrig gott liksom. Eller oftast inte. Jag ska inte ta första bästa, jag ska hitta den bästa bland all skit och då får det ta tid ;)
Tills dess lever jag enbart för mig själv, jag gör vad jag vill, när jag vill och med vem jag vill! Jag behövde det här, det är jag alldeles säker på :)


Annars har det varit en fin kväll med min äldre broder.  Vi har kollat kändisdjugeln, ätit korv i ugn, surrat och kikat in massa youtubeklipp. Sen blev det raggen, inte en kotte på byn. Jag försökte lära Kent massa låtar och artister.. Alltså jag har dålig koll nuförtiden, men jämfört med honom så äger jag musiknyheterna ;) haha

Imorgon blir det finputsning och inlämning av hemtentan sen är jag ledig. Ska göra ett besök hos simon och sofia imorgon också, det är mina planer än så länge :)



Nu blir det väl sängen.
sovgott



KOMMENTARER


Låter bra snygging!! :D du är bäst!

2009-09-27 // 10:31:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: