det löser sig! :)

tog en rejäl sovmorgon. Det var jag värd men samtidigt var det ju jävligt dumt eftersom jag har i vanliga fall nog svårt att somna på natten..

Har beslutsångest inför helgen jobb i vlm eller födelsedagsfest i luleå? Jag behöver pengar och är inte sugen på att dricka. Men samtidigt hur kul vore de inte med en födelsedagsfest? Det vore fan skoj! :)
Nåja har inte ringt om jobbet än så jag vet inte ens om det finns kvar, och det är ju liksom ingen idé att ringa fören jag har bestämt mig.
Jag hatar val!

Nu ska jag väl ta tag i städningen här, det ser förjävligt ut. Efter det måste jag börja ge feedback till mina kamrater om hemtentan. Känns rätt jobbigt!

Nåja det löser, bara man är glad! Visst vare så? ;)
Ha en bra dag kära vänner :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: