den nionde

somnade sent igår som vanligt. Vaknade efter tolv idag. Nu har jag iaf hunnit fika, ta upp tvätten och duschat :) Ska blåsa håret, få på mig lite kläder och röja upp lite här i lägenheten. Borde väl stoppa upp gardirnerna jag fick i födelsedagspresent, dom är väldigt somriga så det är bästa att skynda sig innan hösten är slut iaf ;p haha

Imorgon ska jag webbtenta hela dagen, idag orkar jag faktiskt inte. Dessutom är det bra med lite uppvilning innan nå sånt tycker jag :)
Jobb lör, sön och mån så ihelgen blir det vlm. Nåja kan bli bra, jag och bror har huset för oss själva :D


Och idag kommer Sofia hit, det ska bli najs! Vi ska laga god mat och sådär, oja jag gilllar sambos ;D hehe
Nu äre bäst att göra nånting av det här


see you! :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: