bra grejer

Här får ni en bild på mig från just nu


Min bror har investerat nånting så bra som trådlösa hörlurar, så nu kan jag lyssna på hur hög musik som helst precis när jag vill utan att störa mor och far :D Han har iofs haft dom väldigt länge men det är först nu jag har insett hur bra dom faktiskt är!


Nu ska jag kolla igenom lite till av mtv music awards, lady gaga uppträdandet var ju inte lite coolt, janet gjorde en fin grej för sin bror och kanye west skämde ju ut sig litegrann sådär. Madonna höll ett väldigt vackert tal om michael jackson, katy perry gjorde en grym start, pinks akrobatövningar var coola som satan osvosvosv, allt hittills har verkligen varit helgrymt. Jag älskar sånt där! :) Synd att jag missade det igår.

sen ska jag sova så man orkar göra nå imorgon, tänkte somna till winnerbäckdokumentären :)
SOVGOTT

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: