trött

åh det här går inte, om två dagar är det första tentatillfället över och jag kan fortfarande ingenting! Igår blev det idolmys på porsön med två söta tjejer, sen blev det mys framför tvn här hemma hos mig somnade sen som vanligt. Har varit in till stan och fikat med alex, hittade en snygg kofta på vila :)

På en timme kommer min familj hit då blir det käka lite middag, byta däck och hänga upp tavlor sen är det blogawards på tv400 kl 19.30 sen är det fan dags för plugg, stenhårt plugg! Jag ska klara detta, jag ska fan det.
Önska mig lycka till för just nu kännns det så omöjligt allting!



Nåja man måste få unna sig lite andra sysslor också ibland :) haha.
tjooosan

KOMMENTARER


ellinor lundqvist

lycka till!

2009-10-24 // 18:22:18
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: