tentaångest

alltså hallå kan jag få bli frisk nån gång?! Nu har jag varit sjuk i snart två månader! Tror jag blev sjuk där i början av september och den verkar vara här för att stanna, kronisk förkylning? Kanske har struprörscancer, man blir fan hypokondriker av att plugga massa sjukdomar!

Har iaf satt igång nu med pluggandet och det går så sjukt seeeegt. Har lyckas ta mig igenom en punkt av typ sjuhundra kunskapsmål, inte så bra! Imorgon måste jag plugga kärlkirurgi inför seminariet, onsdag har vi seminarium hela dagen torsdag blir det att plugga onkologi inför webbtentan, fredag har vi webbtentan och sen äre helg och på måndag har vi tenta i både mag- och tarmkanalens sjukdomar samt farmakologisk smärtbehandling sen torsdagen har vi sista tentan i endokronologi, reumatologi och blodsjukdomar! Och jag kan fortfarande ingenting!!!! Så då kan vi ju allihopa lista ut att det kommer gå rent åt helvete den här gången.

Jag skyller på min förkylning, jag vet inte vad jag annars ska skylla på, jag är så less på skolan nu och jag hoppas verkligen jag får nya ryck till nästa kurserna för annars är det fan kört för mig. Åh väldigt mycket tentaångest nu, kan inte nån bara slå sönder min dator och sparka mig i röven så jag kommer igång.

Det känns så omöjligt just nu, precis som att det där rycket aldrig kommer komma den här gången :(

Nej några sista försök innan sängen.
SOVGOTT

KOMMENTARER


kom igen gumman! Det är sjukt jobbigt just nu, men vi klarar det! Snart är vi på andra sidan, vi får leva på hoppet om att kommande kurser inte är lika hektiska =) kram kram! Ses imorn!

2009-10-20 // 19:06:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: