sömnproblem?

Nu har jag gjort mig i ordning och ligger i sängen. Jag kan seriöst inte minnas sist jag låg i sängen vid den här tiden, för mig är det här tidigt och det är sjukt jag vet. Jag har fått helt fel sömntider, allvarligt så sover jag nästan aldrig. Ibland somnar jag nån timme på eftermiddagen, trots att till och med det är sällan nuförtiden. Oftast somnar jag vid 4.00 och stiger upp just före 8. Det senaste dagarna har min kropp dock börjat säga ifrån genom att helt enkelt inte vakna. Brukar vakna just innan tio och helt enkelt missa den första föreläsningen. Jag är känd för att komma sent på skolan, pinsamt! Nej från och med nästa vecka ska jag vända tillbaka dygnet, jag ska helt enkelt tvinga mig själv i sängen före ett, det är väl rätt rimliga krav?

Annars är jag sjukt skoltrött, jag är så otaggad man kan bli för att börja tentaplugga och medans det känns som att hela klassen redan kan hälften fattar jag ingenting. Det kommer bli tunga veckor framöver kan jag lova.



På måndag släpps däremot kentbiljetterna, så dom ska bokas så fort det är möjligt, mitt enda hopp just nu :)



nu blir det nått avsnitt one tree hill.
tjohej och godnatt





längtar!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: