snart är det jul :)

plugga idag och imorgon sen är det över, oavsett hur det går så är det över! :) Har beställt lite grejer nu på sistone så väntar förbryllt på grejerna, betydligt tråkigare när räkningarna kommer :( Förra veckan fick jag hem tre julklappar som jag beställt, det är bra att börja i tid, det är ju faktiskt mindre än två månader dit så! :D Så jag börjar längta redan för att jag älskar julen, det är absolut det bästa som finnns trots att jag har jobbat de senaste åren under jul så har det iaf var det bästa :) haha.

Mina nya beställningar består av löshår, klänningar och lite halloweenprylar så det är bara hålla tummarna på att jag får dom i veckan, enligt alla ordrar står det 1-3 arbetsdagar vilket betyder att jag borde få det innan fredag. Men oftast brukar ju det inte stämma så bra! Nåja håll tummarna för mig, nu ska jag slänga i mig lite mat sen fortsätta plugga lite innan despret.

ses, hejsvejs


fortsätter dela med mig av gamla bilder, min dator är fullproppad med dom, här är iaf jag, Micke och Anders, höstadansen 2006 tror jag :)


 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: