pluggfri onsdag :)

idag har vi haft seminarium, gick ju sådär hyffsat förutom att jag försov mig i vanlig ordning. Sen blev det stan hela dagen med mor, bror och Niklas. Kent provade ny glasögon och jag inhandlade en tröja, klänning samt leggings trots att jag egentligen inte har råd :p Sen var vi på allstar och åt, smarrans! :)

Kvällen har jag varit trött som en gnu, somnade inte fören vid sex imorse, jag försökte tidigare men det gick inte. Tankarna flög åt alla håll, jag låg där och längta till allt möjligt. Till julen, till halloween, till att få träffa mina kusiner snart igen, till tentaperioden är över, till höstdansen till och med till morgondagen. Jag gillar att längta, tiden går så fort när man har nånting att se framemot :)

Idag prata vi musiksmak. Min mamma hatar min musiksmak, hon tål den inte och tycker den är jobbig och konstig. Kent däremot gillar den, vi har samma stuk jag och han. Vi är mer för meningsfulla texter, djupa, komplicerade låtar medans mamma mest gillar hitar som radio nöter sönder och samman. Det är konstigt hur örat kan uppfatta så olika, hur vissa njuter medan andra plågas. Musik är en grym uppfinning hur som helst :)


Nu kanske man skulle gå i säng och sen stiga upp tidigt och ha en effektiv pluggdag.
hejsvejs



ännu en till bild från old days med en annan bästa vän :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: