party like a rockstar tonight!

igår blev det boden och idol, jag avstod vin och festande. Duktig flicka må jag säga, hehe :p När jag kom hem blev det några avsnitt av one tree hill tillsammans med te och marmeladmackor :D Somnade först vid två men vaknade av några tonåriga trotsiga ungar utanför som stod på vägen och slog sönder en dator. Varför?! Helt jävla idiotiskt, det är som att man vid den där åldern alltid har ett behov att framhäva sig genom att bete sig som den största idioten på jorden. Efter att någon från mitt hyreshus hade ropat åt dom att sluta blev en av killarna ännu mer galen och började verkligen mata sönder hela jävla dataskärmen så det bara flög grejer, sen skrek han några svordomar, peka finger och kände sig störst och cooolast i världen. TÖNT!

Somnade om igen vid tre då jag vaknade av att emil skicka sms och tiggde skjuts, jag var dock för trött och nerbäddad för att orka. Nytt försök vid fyra då martin ringde och surrade, full och glad! Efter nått avsnitt till av one tree hill somnade jag vid 5.30 och blev väckt igen 6.30 då Samme ringde och svamlade, minns knappt om vad eftersom jag typ halvsov då.
Haha så man kan lungt sagt säga att jag blivit störd inatt, men det gör inget för jag tycker det är kul när folk hör av sig! :) Och jag är alldeles för nyfiken för att inte svara ;p

Ikväll blir det party på porsön med massa snygga tjejer, det kommer bli grymt. Dessutom är Hanna hemma, ska bli så kul att se henne, det var så längesen och jag har saknat henne!
Dags att sätta igång att göra sig iordning snart.

Ha en bra lördag goda vänner! :)
hej

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: