gör mig frisk och kry

åh jag är så trött nu får jag fan ta och bli frisk snart, har varit förkyld i över en månad nu och jag är så less! Huvudet dunkar, halsen gör ont, snoret rinner och hostan är ständigt där! Efter helgens bravader blev det ju bara värre så till helgen kanske man ska satsa på en lugn helg, en mysig hemmakväll med någon :) Eller bara massa plugg hela helgen, hade varit skönt om man fick känna sig duktig nån gång.

Var på skolan idag för ett tappert försök att plugga, gick inge bra. Men fick ut lite gamla tentor vilket är toppen! Som vanligt är alla kurser alltid omgjorda eller nya när vi har dom, men det fanns en del som va de samma denna gång :)

Nej nu ska jag laga lite mat, kanske blir kycklingen och salladen från igår.


Måste bara lägga upp den här låten som Hanna lagt upp i sin blogg. Ihelgen när vi var på fest så frågade hanna mig om jag gillade Paramore, jag kom då ihåg hur mycket jag älskar den låten som är med på guitarhero 4 så vi leta upp den och här är den nu, väldigt nött från min sida men dock så bra, den piggar upp kortsagt! :)


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: