gammal bra musik

Jag spotifyar mig igenom gamla godingar nuförtiden som the sounds, anna ternheim, melody club, kent, lars winnerbäck, mando diao, the ark, håkan hellström. Det är såååå bra jag kan inte förstå varför man lägger så bra musik på hyllan! Nåja det är härligt när man man kommer ihåg att återkomma till det då och då :)

Nu har jag pluggat klart för idag (eller för igår faktiskt ;p). Vill ta mig upp till 6.30 för att se vakna med the voice på femman men tills dess lär jag ju inte ta mig upp, och gör jag det är jag död i skallen resten av dagen och det blir lite pluggande. TYPISKT.

Nåja ni kan ju ringa och väcka mig där vid tio, elva så är ni en schysst prick :p
godnatt, godmorgon, hejdå :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: