fredagsmys

idag har jag varit duktig, även fast studierna än en gång blivit åsidosatt, nåja imorgon! hehe ;p
Har iaf städat lägenheten, dammtorkat och byt plats på lite dukar, lampor, ljus, fotografier m.m. Så kul med lite förändring, speciellt när det blir till det bättre :) Vände även min bokhylla vilket blev en betydlig förbättring, det fyllde ut den tidigare så tomma väggen.

Nu har jag piffat upp mig själv en aning. Ska slänga i mig skinksalladen från igår och sen mysa ner mig framför idol. Sugen på lite vin men det känns lite knasigt att sitta och pimpla vin alldeles själv och Alexandra är i harads, Sofie är i norrköping, Cissi och Levi i kalmar, Hanna i stockholm, resterande tjejer i klassen pluggar och mina övriga vänner bor för långt bort.. Kanske svänger förbi Emil efter idol och utsätter han för en skräckfilm, haha. Fast det är inte så snällt eftersom han blir jätterädd av dom :p Hade iaf varit uberkul att se! ;D
Annars blir det plugg, det vore jättebra faktiskt men vi ser.

Kan då inte annat än bli en bra kväll i den här fina lägenheten, jag älskar den och hade jag haft batteri i min kamera hade ni fått sett det själva :)



Ha en bra fredag!
pusshej :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: