fin fredag :)

Igår var det torsdag, tentan blev gjord och sen blev det stan med Sofie, jag handlade massa och hon var mitt goda smakråd :) Sen käkade vi lunch också, mat och prat har otroligt goda sallader har vi konstaterat, hehe. Idag vaknade jag av mig själv 10.15! Kan inte minnas när det hände, sen dess har jag hunnit surra med två favoriter Sofia och Maria. Sofia kommer nog hit och med ut ikväll, hur kul vore inte det då? Det voreeeee helt underbart roligt ;D haha

Nu ska jag dammsuga och städa toaletten, klä på mig och bege mig in till stan för Alex ska stoppa in löshåret. Jag är så taggad för ikväll, tror det kommer bli grymt!


Dessutom har jag en känsla av glädje i hela kroppen, jag kan inte sätta fingret på vad det är men det var längesen jag mådde så här bra. Kan ju bero på att jag verkligen har världens bästa vänner runt omkring mig, då kan man ju inte vara annat än lycklig! :)



Nu ska jag och musiken hänga lite ;) hoho
pusshej


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: