en förbi

första tentan är skriven, jag gjorde bara delen om mag-tarmkanalens sjukdomar, den andra tar jag den 17 december då det är omtenta. Jag trodde seriöst att jag skulle ha fetångest nu efteråt men det har jag faktiskt inte, jag känner mig så jävla lättad! Trots att det känns sjukt tungt med tre delar till på torsdag, jag har inte pluggat nå så nu blir det inte mycket annat att gör dessa dagar, men sen är det över för ett tag. AAAH jag längtar sååå!

Förutom glädjen över att en tenta är förbi är jag också glad för att det är min namnsdag idag, jag har gått ner ännu mer i vikt och nu ska jag unna mig en härlig dusch och sen en härlig lunch med Sofie, samt lite shopping :D

En annan grej är ju att jag inte sovit nå inatt, men det får jag ta sen senare för nu är jag pigg, övertrött troligtvis men sak samma, mina sömntider är ändå så fucked up! :p



ha en bra dag hörrni
;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: