22.29

förlåt att jag nöter ut er med allt mitt pluggsnack men just nu är det de enda som kretsar i min skalle. Egentligen inte, jag har massa andra grejer som snurrar runt som gör det ännu jobbigare, det passar sig inte att vara intresserad i nått annat än studier just nu, tyvärr så är jag ju det. Jag förstår inte hur det hände, men det gör mig alldeles snurrig av tankar :p Nej nu blev det tjorvigt.

Hursomhelst så har jag två kunskapsmål till att gå igen, två tentor  plus hela farmakologiska smärtbehandlingen till salstentan som är imorgon kl nio. FAAAAN!

Får skylla mig själv så jäkla mycket. Igår blev det mys fram till två tiden sen in till stan fram till 16, vid 18 kom mamma, pappa och Kim och blev här till 22. Sen somnade jag vaknade några timmar senare då Emil tyckte jag skulle komma förbi honom och se film med han, Olle och Ola. Så blev det :)
Vi såg beer fest och köpte maxmat eller dom gjorde, jag ville ha glass men den var slut :( Strax efter fyra gav vi upp och for hem, trött och utslagen somna jag vid 5 (vintertid). Helt död imorse även fast jag vakna redan kl 11, 12 och 14 så tog jag mig inte upp fören vid 16. Panik hade jag, har pluggat sen dess, enbart pluggat plus sett ensam mamma söker och lagat mat.

Så nu förstår ni att jag inte har tid med det här.
Imorgon kommer ångesten, då denna tentan är över som gått och helvete och jag måste samla nya krafter till nästa tenta!


nej nu ska jag sluta klaga, I feeel great iaf :D
pusss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: