Vuollerimhelg

Hela helgen har jag nu befunnit mig i Vuollerim, riktigt skönt faktiskt trots att jag längtar hem till min fina lägenhet. Men ikväll är jag tillbaka igen :)

i fredags tog jag, Maria och Sofia en vinkväll framför idol med massa gott tilltugg som ost, kex, morötter, gurka, chips och dipp :D Therese kom också förbi en sväng och surrade :) Slutade väl mindre roligt för vissa men jag hade iaf jättetrevligt :)

I lördags var jag först med mina bröder på eftermiddagen, sen lagade jag och Kim mat drog en ragg och sen kom therese, micke, jonas och maria förbi. Vi spelade spel och drack lite vin :) När mamma och pappa kom hem frän festen hakade dom även på, gick mindre bra för pappa så Kim fick ta över, slutade första spela vid fyra sen satt jag och Kim och kolla på roliga klipp från 100 höjdare och en annan del av köpning så det slutade med att jag först somnade efter fem nångång! Nåja nuförtiden är ju det normalt för mig :P

Har iaf blivit hes igen och fått ont i halsen, jag som trodde jag höll på att bli frisk! :( Jag borde kanske kolla upp det här, eller kan det vara så att det bara är en tjurig förkylning, en tre månaders lång förkyling?!


wiwi, nu ska jag nog umgås med min lilla familj ett tag sen blir det fix och packning inför hemresan!
tjohoj


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: