vuolle med luleå :)

vilken helg! Jag börjar bli tjatig med den där meningen känner jag. Men det är faktiskt så, mina senaste helger (förutom tentaplugg-helgerna) har varit otroligt händelserika och roliga! :)

Ifredags tog jag det väldigt lugnt, jag och Emil begav oss till porsön och kolllade idol med en del från Emils klass, nyktra var vi bägge två :) hehe. Blev en rätt tidig kväll men ändå somna jag inte fören mot morgonsidan. På lördag begav vi oss som sagt mot vlm, jag, Bettan, Annso och Eve :) Jag visade det lilla våran by har att erbjuda sen laga vi mat och fixade oss. Therese kom över sen ramlade Alex och co. in, Jimmy och Linus kom också och när det bara ramla in fler folk så styrde jag festen över till min storebror! :) haha. Sen blev det dans, himla skoj. Jag dansade en del tror jag, jag minns inte allt men kul hade vi även fast jag vart gode rykandes som vanligt. Nån tår föll väl där en stund som min mor orsakade mig. Ibland blir man bara så less! Nåja jag lyckades återfå humöret trots allt så småningom :p
Blev efterfest hos oss men när vi väl var där var det inte mycket party, allla vara sega och jag tror jag kanske var lite otrevlig? Jag vet inte men isf var det inte meningen, jag var bara trött!

Imorse upptäckte vi att Kim hade haft fest och att det varit massa idioter på den festen. Man är fan inte och rör om, snokar, snor, tjuvar, he sönder, flyttar i andras grejer! Lär er det era klåpiga ungjävlar!!!
Ja bra nu fick jag det ur mig iaf!

Idag har vi varit sega, åt lunch/middag på sala thai innan vi begav oss hem, var hemma just innan 18 och sen desss har jag och datorn hookat upp som vanligt ;) haha. Tack för att ni följde med tjejer, det var supertrevligt att er där! :D
Nu blir det sängen för imorgon ska vi lära oss sätta PVK, oj det ska bli kul men jag är nervös för såna här grejer.




sweet dreams

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: