typiskt

nu ska jag plugga en gnutta, men msn är allt för roligt :) Sen ska jag ner i min sköna säng och se till att jag får några timmars sömn.
Men innan dess så blir det lite mer musik i mina öron, jag älskar musik, min musik. Och vet ni, jag har funnit en ny bra musikkälla. Det bästa som finns är att hitta folk med exakt samma musiksmak som en själv :D

Förresten så släpper Kent sitt nya album på fredag, jag längtar så jag nästan spricker! :)


Fan kollade lite för mycket åt vänster och upptäckte alla mina rena kläder i en stor hög väntande på att bli vikta, nu kan jag inte skjuta upp det nå mer, fan.
Sist men inte minst så måste jag bara meddela hur otroligt roligt det är att ha Sofia här då och då, jag känner mig så ompysslad. Hon är toppengreat! :)



pusspuss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: