snart frisk?

vad ska man nu göra, tror jag snokat igenom varenda litet hörn på internets stora utrymme, eller varenda del som är en liten gnutta intressant plus lite till. Iaf så hittar jag ingenting att göra här idag. Jag skulle ju kunna göra nånting tråkigt som att diska, hämta tvätten eller plugga inför seminariet imorgon men det kändes ju dock inte så lockande.


Jag tror förresten jag håller på att bli frisk, efter snart tre månader! :p Men jag är inte alls nå snorig eller täppt i näsan, hostan är fortfarande kvar men dyker upp mer och mer sällan. Det känns bra, jag förtjänar att bli frisk :) I veckan har vi det lugnt med föreläsningar men då är det bara att ta tag i alla rapporter och seminarium som ska vara klar, snart är det dags för omtenta och då är det ju skönt om man hunnit göra bort så mycket som möjligt.


Vad händer ihelgen? Kanske man måste bege sig mot byn nån gång? :p
vi ses!


KOMMENTARER


Vad bra att du börjar krya på dig =)

2009-11-17 // 15:18:54
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: