röd

nu är det fredag, en fredag och jag har ingenting alls inplanerat. Det var längesen det hände. Skönt med lite lugnt men trist ändå, halllååå? Nån som vill hitta på nå? :p

Idag har vi suttit i skolan och skrivit om forskningsprocessen, metod, artiklar. Svintråkig grej. Vid två la vi ner och jag och Bettan for in till stan, hon handla alkohol och jag lämna igen en trasig klänning och köpte kents nya album röd. Nu sitter jag och lyssnar igenom det några varv, dom gör det bra som alltid.



Nu ska jag väl vika tvätten och dra en liten städning, iveckan har jag varit seg och bortskämd. Igår var jag alldeles död efter ha sovit en timme natten innan, det kanske var min vändpunkt. Känns som jag inte villl ha det så nå mer, underbart när man känner sig utvilad :) Men vi ser ju, det var lätt värt det, inte för det men ja ni förstår nog :)

Imorgon beger jag mig till vlm tillsammans med betty, evelina och annsofie det kommer bli så bra, det känner jag på mig! :)
ses!



KOMMENTARER


Klart det kommer bli bra Hedkaj, kan det bli annat med oss?!!! :D Ses imorgon! :D

2009-11-06 // 19:15:19
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: