ingenting

det blev ju ingenting av den här dagen. Skulle på vårdcentralen kl 9.30 idag vaknade 11.20 i panik. Ringde dit och fick tid på en gång så det var bara stressa på sig kläderna och bege sig dit. Väl hemma fixade jag mig inför föreläsningarna kl 13. 12.40 började jag må jätteillla var sjukt nära på attt spy men lyckades hålla mig från det. Låg i sängen och mådde pyton och insåg att det inte var någon idé attt fara till skolan. Sen har jag sovit sen dess, nu mår jag iaf inte illla längre. Synd baraa attt jag missade två föreläsningar..

Nu ringde min lilla farmor och surrade med mig, haha det är roligt när hon hör av sig emellanåt och surrar lite :)

Nu ska jag fara och handla lite mat och lägga mig framför tvn. Det blir en riktigt slödag idag men det är nog bra för min kropp, dessutom ska jag upp kl sex imorgon och vara på sjukhuset hela dagen så då är det bra om man är utvilad!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: