ingen bra dag

vilken dag, ingen bra dag alls egentligen men ändå är mitt humör rätt hyffsat gott :) Började med att jag vaknade sent som vanligt så hann inte slänga mig i duschen, var ändå inte allt försent uppe så slapp springa mellan toan och hallen iaf :p När jag satte mig i bilen fanns det knappt nå bensin så hoppades på det bästa och drog till skolan för tiden var knapp. Väl på skolan mötte jag upp Sofie. Där visade de sig att alla grupprum var upptagna även alla datorer så vi fick knata hem till Doofie och hämta hennes bärbara dator tillbaka på skolan skulle hon installera open office, ett tag trodde vi att inte det heller funkade. När vi väl fått igång det har vi arbetat med evidens-skiten heeeeeela dagen! Vid fem gav vi upp. Jag bad till gudarna om att bensinen skulle räcka till gammelstan, vilket den som tur var gjorde :D Förutom det så har jag inga pengar kvar på kontot, inge mat i kylen, ont i min otränade kropp och grädden på mosen så visade det sig att jag fick ett dåligt besked idag på telefon.. Ingen bra dag idag allltsååå!

Nåja jag tar ändå lätta steg, snart är det jul och det gilllar jag :)


Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på one tree hill
godnatt allihopa

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: