helg

nu har jag tagit helg. Imorgon får vi se vad som händer, står och väger mellan en lugn kväll i en soffa eller en ute kväll antingen på porsön eller inne i stan. Det är svårt, har egentligen inte råd att gå ut. Är så otroligt fattig just nu men samtidigt kommer jag nog ångra mig om jag bara tar det lugnt. Det har jag ju som gjort bort idag så imorgon kommer jag nog vara taggad på party! Nåja vi ser ju, har ju hela dagen på mig imorgon att fundera :)

Egentligen har jag inget vettigt att säga, sett idol ikväll och jag hade alldeles rätt och riktigt med hur det skulle sluta! Hörde btw ett litet skvaller om att Eddie egentligen är gay, men att han hemlighållt det under idol för att få med tjejröster ;p Nu återstår det ju att se om det stämmer :p

inte är han ju ful direkt, tycker däremot det är sjukt att han är yngre än mig. Endast 20 år! Jag hade lätt gissat på typ 30, haha.

 

 

Nu ska jag kolla några avsnitt one tree hill och krypa i sängs. Hallen borde också städas lite så kanske gör det först.

godnatt hejhej!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: